Blizzard Entertainment a recunoscut în mod oficial că a renunțat la dezvoltarea proiectului Titan, jocul ce se dorea un succesor pentru MMORPG-ul World of Warcraft. Lucrul la Titan ar fi început acum șapte ani, însă, într-o conferință telefonică ținută cu un an în urmă alături de investitori, Blizzard a recunoscut că Titan a suferit schimbări majore și va fi reimaginat, urmând să nu mai fie un MMORPG bazat pe abonament lunar.
Mike Morhaime, co-fondator și CEO al Blizzard Entertainment, a recunoscut că Titan era gândit drept „cel mai ambițios proiect pe care ți l-ai fi putut imagina”, dar, în final, „lucrurile pur și simplu nu s-au legat”. Morhaime a adăugat că pur și simplu Titan nu era „fun” și, după o perioadă de reevaluare, au hotărât să renunțe complet la proiect.
De asemenea, conducerea Blizzard a recunoscut ca un rol important în decizia de anulare l-a jucat și World of Warcraft: compania nu a dorit să aloce resurse suplimentare unui al doilea titlu de tip MMO și a decis să se concentreze pe dezvoltarea universului WoW. Nu în ultimul rând, Blizzard Entertainment nu a dorit să fie catalogată drept „compania care realizează doar MMORPG-uri”. Membrii echipei care lucra la Titan vor fi repartizați la alte proiecte Blizzard.
Deși Blizzard nu a dezvăluit niciodată Titan în mod oficial, zvonurile vorbeau despre cum jocul ar fi fost bazat pe istoria omenirii, accentul fiind pus pe legendele și miturile unor civilizații precum grecii, romanii sau vikingii. În discuție ar fi apărut și conceptul de călătorie prin timp, Titan fiind plănuit atât pentru PC, cât și pentru console. Odată cu anularea jocului, toate aceste zvonuri ar trebui însă date uitării.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER